Ha az első nap arról szólt, hogy dönts, a második nap arról, hogy vezess. Eric Worre a GoPro 2025 második napján mélyre ásott a network marketing legfontosabb készségeiben: a vezetés pszichológiájában és a beszélgetések irányításában.

A 4Life üzletben sokan ott akadnak el, hogy remek termékfelhasználók, de nem tudnak csapatot vezetni. A jegyzeteim alapján most megmutatom azt a térképet, amivel amatőrből profi vezetővé válhatsz.

„Minden üzlet beszélgetés” – A GoPro 2025 Második Napjának Tanulságai

A Vezető Definíciója (Újragondolva)

Sokan azt hiszik, a vezetés a ranglétráról szól (Diamond, Presidential, stb.). Worre azonban egy sokkal gyakorlatiasabb definíciót adott:

„A vezető az, aki motiválja az embereket arra, hogy többet tegyenek, mint amennyit maguktól tennének”.

A te feladatod 4Life partnerként nem az, hogy főnök legyél. A feladatod, hogy lásd a potenciált a csapattagjaidban, és segíts nekik átlépni a saját korlátaikat – legyen szó egy új rang eléréséről vagy az egészségügyi céljaik megvalósításáról.

A Vezető 5 Tulajdonsága – Hol tartasz most?

A színpadon bemutatott „5 Attributes of a Leader” egy tükör minden hálózatépítőnek.

Ahhoz, hogy nagy 4Life üzleted legyen, ezeket kell elsajátítanod:

1. Független (Independent): Vállald a felelősséget az üzletedért

A függetlenség nem azt jelenti, hogy magányos harcos vagy, hanem azt, hogy erőforrás vagy, nem pedig teher. Egy kezdő kérdez, egy vezető utánajár.

  • A „Google-reflex”: Mielőtt felhívnád a szponzorodat, tedd fel a kérdést: „Megtalálható ez a válasz a webirodában?”

  • Eszközhasználat: A profi 4Life partner ismeri a szerszámait. Tudja kezelni a 4Life applikációt a megosztásokhoz. Rendszeresen látogatja a YouTube csatornánkat a legfrissebb tréningekért.

  • A Tudásbázis: A legfontosabb lépés: regisztrálj az allstarteam.pro membership oldalra! Ez a mi „egyetemünk”. Ott van minden videó, minden script, minden termékleírás. Ha ott vagy, nincs olyan kérdés, amire ne találnál választ 5 percen belül.

  • Miért fontos ez? Ha te független vagy, a te másolataid (a csapatod) is azok lesznek. Ha te mindenért telefonálsz, ők is hívni fognak.

2. Problémamegoldó (Problem Solver): A pánik helyett a megoldást választod

Az üzleti életben a problémák nem akadályok, hanem a munka részei. A vezetőt arról ismerni meg, hogy hogyan reagál, amikor valami nem a terv szerint alakul.

  • Cselekvés a panaszkodás helyett: Késik a csomag? Nem a felsővonaladat hívod, hogy panaszkodj, hanem felveszed a telefont, és hívod a 4Life ügyfélszolgálatot. Kideríted a csomagszámot, megnézed a nyomkövetést.

  • Technikai elakadás: Az új belépő nem tud regisztrálni? Nem azt mondod, hogy „rossz a rendszer”, hanem megpróbálod másik böngészőből, vagy segítesz neki képernyőmegosztással.

  • Attitűd: A vezető megnyugtatja a kedélyeket, nem pedig szítja a tüzet. Te vagy a stabil pont a viharban.

3. Következetes (Consistent): A siker nem szerencse, hanem szokás kérdése

Ez a legnehezebb, de a legfontosabb pont. Az amatőrök kampányszerűen dolgoznak, a profik rendszerben.

  • A Transfer Factor hasonlat: Ezt mindenki érti a csapatban. Ha csak hetente egyszer veszed be a kapszulát, az immunrendszered nem kapja meg a szükséges támogatást. Ugyanígy, ha csak hetente egyszer „veszed be” az üzleti tevékenységet, a bevételed immunrendszere is le fog gyengülni.

  • Érzelmi hullámvasút kizárása: Nem dolgozhatsz csak akkor, amikor „flow”-ban vagy. Akkor is meg kell csinálni a napi 2-3 megkeresést, amikor rossz napod van, vagy esik az eső. Ez a profizmus.

  • Ritmus: A csapatod figyel téged. Ha te eltűnsz két hétre, ők is el fognak tűnni. A te állandóságod adja nekik a biztonságot.

4. Nagy Víziója van (Big Vision): Tervezz, hogy legyen jövőd!

A vezető nem a mának él. A vezető időutazó: látja a jövőt, és visszajön a jelenbe, hogy megcsinálja.

  • A „Nagy Kép”: Látod magad előtt a következő 3-5 évet? Látod magad Gold, Platinum szinten? Ha te nem látod, hogyan követnének mások? Ezt a víziót kell átadnod minden beszélgetésben.

  • Konkrét Tervezés: Az álmodozás nem elég.

    • 90 napos terv: Bontsd le a nagy célt negyedéves sprintekre! Mit kell elérned a következő 3 hónapban?

    • 2026-os Cél: Már most tudd, hová akarsz eljutni 2026 végére. Milyen rang, mekkora csapat, mekkora passzív jövedelem? Írd le, tedd ki a falra! Ez a te iránytűd.

5. Cselekvést teremt (Creates Action): Légy a szikra a motorban!

Sokan várnak a „tökéletes pillanatra”, vagy arra, hogy a csapat magától elinduljon. Ez tévedés. A sebességet a vezető diktálja.

  • Katalizátor szerep: Nélküled a dolgok nyugalmi állapotban maradnak. Te vagy az, aki bedobja a követ az állóvízbe. Te kezdeményezed a hívásokat, te szervezed a Zoomokat, te posztolsz először.

  • Jelenlét: Nem elég „regisztráltnak” lenni. Ott kell lenni a csapat életében. Kommentelj a csoportban, dicsérj meg másokat nyilvánosan, jelenj meg az eseményeken.

  • Példamutatás: Ne azt mondd a csapatnak, hogy „Gyerünk!”, hanem azt, hogy „Gyertek utánam!”. Ha ők látják, hogy te cselekszel (új embereket hozol, eladsz), ők is kedvet kapnak hozzá.

A „Triangle of Trust” – A Kommunikáció Szent Grálja

A legnagyobb hiba, amit a 4Life partnerek elkövetnek? Ők akarnak a szakértők lenni. Ők akarják elmagyarázni a molekuláris biológiát és a kutatásokat.

Ez a Bizalom Háromszöge (Triangle of Trust) modell a network marketing „Szent Grálja”. Ha ezt megérted és alkalmazod, az üzleted a feje tetejéről a talpára áll.

A legtöbb 4Life partner ott vérzik el, hogy a saját hitelességét próbálja eladni, ahelyett, hogy kölcsönözné a hitelességet. Nézzük meg ezt a pszichológiai dinamikát részletesen, és azt, hogyan ültesd át a gyakorlatba.

A Csapda: „A Professzor-szindróma”

Amikor egy új partner belép a 4Life-hoz, lenyűgözi a tudomány. Megtanulja, mi az a Transfer Factor, hogyan működnek a T-sejtek és az NK-sejtek.

Amikor találkozik egy ismerőssel (Jelölt), megpróbálja elmagyarázni ezt a tudást.

  • Mi történik a Jelölt fejében? „Jézusom, Gergő múlt héten még autószerelő volt/könyvelő volt, most meg immunológusnak képzeli magát? Ez fura.” -> A Bizalom megrendül.

  • Mi a másik probléma? A Jelölt azt gondolja: „Én ezt sosem tudnám csinálni. Én nem tudom megtanulni ezeket a bonyolult orvosi dolgokat.” -> A Duplikáció (másolódás) meghal.

A Megoldás: A Bizalom Háromszöge (Részletes Elemzés)

A modell lényege, hogy leveszi a válladról a „szakértői terhet”. A te feladatod nem az informálás, hanem a közvetítés.

1. TE és a JELÖLT (A Bizalom)

  • A Kapcsolat: Ti barátok, rokonok, kollégák vagytok.

  • Az Előny: Ő bízik benned, mint emberben. Tudja, hogy jót akarsz neki.

  • A Korlát: Nem tisztel téged szakmailag ezen az új területen (még). Nem fogadja el tőled az orvosi tanácsot.

  • A Te feladatod: Maradj a barátja! Ne válts át „ügynök” hangnembe. Használd a meglévő bizalmi tőkét a figyelem felkeltésére.

2. A JELÖLT és a HARMADIK FÉL (A Tisztelet/Tekintély)

  • Ki a Harmadik Fél (Third-Party)? Bármi, ami NEM te vagy.

    • Egy 4Life termékvideó (hivatalos, profi narrátorral).

    • Egy brosúra vagy a weboldal.

    • A felsővonalad (szponzorod), aki már sikeres.

    • Egy rendezvény (GoPro, 4Life Convention).

  • A Pszichológia: Mivel a Jelölt nem ismeri a videót/szponzort, nincs előítélete. A profi videó „szakértőnek” tűnik. A sikeres vezető „tekintélyt” sugároz.

  • Az Eredmény: A Jelölt odafigyel a tényekre, mert hiteles forrásból jönnek.

3. A TE SZEREPED (A Hídépítés / Edification)

Itt történik a varázslat. A te egyetlen dolgod, hogy felépítsd (edifikáld) a Harmadik Felet a Jelöltnek. Nem a terméket adod el, hanem az ESZKÖZT.

Gyakorlati Forgatókönyvek (Így csináld a 4Life-ban)

Íme, hogyan hangzik a különbség az „Amatőr Professzor” és a „Profi Hídépítő” között:

PÉLDA 1: Termékajánlás (Transfer Factor)

Amatőr (Hibás): „Figyelj, a Transfer Factor azért jó, mert a kolosztrumból kivont molekulák tanítják a fehérvérsejteket, és a citokinek… (bla bla bla)… meggyógyít!” 👉 Eredmény: A jelölt vitatkozni fog („De az orvosom azt mondta…”), vagy kéri a diplomádat.

Profi (Triangle of Trust): „Figyelj, tudom, hogy sokat küzdesz a fáradtsággal. Én nem vagyok orvos, és nem is akarok annak tűnni (Bizalom megőrzése). De találtam valamit, ami nekem és a családomnak elképesztően sokat segített. Van egy rövid, 3 perces videó, amit tudósok állítottak össze, és sokkal jobban elmagyarázza a működését, mint én valaha tudnám (Harmadik Fél felépítése). Ha átküldöm, megnézed?” 👉 Eredmény: A videó („A Szakértő”) elvégzi a munkát. Ha kérdeznek, mondhatod: „Ez remek kérdés, nem tudom a választ, de nézzük meg, mit ír róla a 4Life Connect applikáció.”

PÉLDA 2: Üzleti Lehetőség (Szponzor bevonása)

Amatőr (Hibás): „Ez a legjobb MLM, a kompenzációs tervünk fizeti a legtöbbet, nézd a hibrid unilevel rendszert…” 👉 Eredmény: Szkeptikusak lesznek, mert te mondod (aki még nem milliomos).

Profi (Triangle of Trust): „Együtt dolgozom egy nagyon sikeres vállalkozóval, Szilágyi Gergellyel, aki profi abban, hogyan építsünk online bevételt (Harmadik Fél felépítése). Én még tanulom a folyamatot, de ő már kitaposta az utat. Megkértem, hogy szánjon ránk 15 percet. Azt hiszem, érdemes lenne meghallgatnod az ő perspektíváját, mert hitelesebb forrás, mint én.” 👉 Eredmény: A Jelölt tisztelni fogja Gergelyt (a Harmadik Felet), és te is profinak tűnsz, amiért ilyen kapcsolati tőkéd van.

A „Triangle of Trust” modell lényege: Legyél a hírvivő, ne az üzenet!

  • Ha te vagy az üzenet -> Vitatható vagy.

  • Ha te csak az újságkihordó vagy -> Az újságban lévő hírekkel nem lehet veled vitatkozni.

Ez a titka annak, hogyan tudsz 4Life üzletet építeni akkor is, ha teljesen kezdő vagy, és még nincsenek óriási eredményeid. Használd az eszközöket!

Gyakorlati 4Life tipp: Ne te tarts kiselőadást! Mondd ezt: „Én nem vagyok tudós, de ismerek egy anyagot/videót, ami tökéletesen elmagyarázza a Transfer Factor működését. Átküldhetem?” Ezzel a Third-Party Resources (Eszközök) erejét használod, ami duplikálható.

Cross-Selling és Upselling – A bevétel növelése

Egy kulcsfontosságú téma a Cross Selling/Upselling. Eric Worre itt három dolgot emelt ki:

  • More Product (Több termék): Ha valaki szereti a terméket, mutasd meg neki a csomagajánlatokat.

  • Different Products (Más termékek): Ha valaki csak a Transfer Factor Plus-t ismeri, mutasd meg neki a Renuvo-t vagy a Pro-TF-et.

  • Helpful Suggestions (Hasznos javaslatok): Ez a kulcs! Ne „eladj”, hanem adj tanácsot. „Látom, hogy az immunerősítés fontos neked. Tudtad, hogy a bélflóra egészsége is ide tartozik? A Prebiotics termékünk remek kiegészítő lenne mellé.”

A Vezetés 4 Nyelve

Végül, hogyan kommunikálj a csapatoddal?

A vezetők 4 nyelvet beszélnek:

1. Assignments (Feladatok): A „Mikro-győzelmek” Művészete

Az új belépők nem lusták, csak bizonytalanok. Félnek hibázni. A „Feladatok” nyelve nem parancsolgatást jelent, hanem biztonságos korlátokat és világos útvonalat.

  • A hiba, amit sokan elkövetnek: „Kezdj el ismerkedni, és nézd át a webirodát.” (Ez túl tág, lefagyasztja az embert.)

  • A Profi 4Life Megközelítés: Adj apró, mérhető, 24 órán belül teljesíthető feladatokat, amelyek sikerélményt adnak.

  • Konkrét példák:

    • „Töltsd le a 4Life applikációt a telefonodra és lépj be.” (Technikai siker)

    • „Írd össze az 5 legközelebbi barátod nevét, akiknek fontos az egészségük.” (Nem kell felhívni, csak írd le – ez könnyű.)

    • „Nézd meg ezt a 3 perces videót a Transfer Factorról, és mondd el nekem, mi tetszett benne a legjobban.” (Oktatás + visszajelzés.)

2. Challenges (Kihívások): A Versenyszellem Felébresztése

Amikor a csapatod már tudja az alapokat, a „Feladatok” unalmassá válhatnak. Ilyenkor kell váltanod a „Kihívások” nyelvére. Ez mozdítja ki őket a komfortzónából.

  • A cél: Energiát, izgalmat és momentumot generálni.

  • A Profi 4Life Megközelítés: A kihívás legyen rövid távú, mérhető és járjon elismeréssel.

  • Konkrét példák:

    • „A 7 Napos Immun-Sztori Kihívás”: „Ki tud a héten 3 új emberrel beszélni a Transfer Factor tapasztalatáról? Aki megcsinálja, bekerül a VIP mentor csoportba.”

    • „A Mintaosztó Hétvége”: „Hány Renuvo vagy Energy Go Stix mintát tudsz kiosztani a hétvégén? A győztes kap egy doboz Pro-TF-et tőlem!”

    • „Go Pro Hívás Nap”: „Péntek este 18:00-tól 20:00-ig közös Zoom. Aki a legtöbb időpontot egyezteti jövő hétre, az nyer.”

3. Stories (Történetek): Tanítás Érzelmeken Keresztül

A tényekkel (hatóanyagok, százalékok) vitatkozni lehet. A történetekkel nem. A „Történetek” nyelve az, ami átviszi az információt az agyból a szívbe. Ez a legfontosabb eszközöd a hitépítéshez (Building Belief).

  • Mikor használd? Ha valaki fél, kételkedik, vagy elakadt.

  • A Profi 4Life Megközelítés: Ne csak a saját sztoridat meséld! Legyen egy „zsebre tehető” történetgyűjteményed.

  • Konkrét példák:

    • A „Félelem” leküzdésére: „Tudod, Kata a csapatunkból ugyanígy érzett. Rettegett felhívni az ismerőseit. De aztán arra gondolt: mi van, ha az a hívás segít valakinek visszanyerni az vitalitását? Ma már ő az egyik legbátrabb vezetőnk.”

    • A Termék erejére: „Emlékszel Péterre? Szkeptikus volt a ‘tehéntej molekulákkal’ kapcsolatban. Aztán 3 hét után felhívott, hogy évek óta nem aludt ilyen jól. Ezért nem kell győzködnünk, csak megmutatnunk.”

  • Kulcs: A történet mindig a változásról (Transzformációról) szóljon: Milyen volt előtte -> Mi történt (4Life) -> Milyen most.

4. Vision (Vízió): A Jövő Megteremtése

Ez a vezetők „anyanyelve”. A Vízió ad választ a „MIÉRT csinálom ezt?” kérdésre, amikor nehézségek jönnek. A feladat a mának szól, a vízió az éveknek.

  • A cél: Megmutatni, hová tart a hajó, hogy a legénység akkor is evezzen, ha vihar van.

  • A Profi 4Life Megközelítés: Kösd össze az ő személyes céljaikat a 4Life küldetésével.

  • Konkrét példák:

    • Csapat Vízió: „Képzeld el azt a napot, amikor 100 család köszönheti majd neked, hogy egészségesebbek és anyagilag szabadabbak. Ezt építjük most.”

    • Piaci Vízió: „Az immunrendszer támogatása a következő évtized legnagyobb wellness trendje. Mi a 4Life-fal a hullám tetején lovagolunk. Nem most kell megállni, most kell gyorsítani!”

    • Személyes Vízió: „Látom benned a Diamondo-t. Látom, ahogy a színpadon átveszed a díjat. Én hiszek benned, amíg te még nem hiszel magadban.”

A Duplázás Művészete: Sandro Cazzato 5 Lépcsőfoka a Milliókhoz

A GoPro 2025 színpadán Sandro Cazzato egy olyan történetet osztott meg velünk, amitől megállt a levegő a teremben. Nem a sikereivel kezdte, hanem a hibáival. Elmesélte, hányszor rontotta el, hányszor bukott el, mielőtt rátalált a képletére.

De miután rátalált, valami elképesztő dolog történt. A jutaléka elkezdett duplázódni: 100.000 $/hó ➡️ 200.000 $/hó ➡️ 400.000 $/hó.

Hogyan csinálta? Nem dolgozott négyszer annyit. Nem adott el négyszer annyi terméket egyedül. Helyette 5 szót vésett az eszébe, amelyeket most lefordítok neked a 4Life üzlet nyelvére:

1. CLARITY (Tisztánlátás) – Tudd, hová tartasz!

Cazzato szerint az első lépés a kristálytiszta cél. A legtöbb ember azért nem éri el a céljait, mert nem tudja pontosan, mik azok.

  • 4Life Tanulság: Ne csak azt mondd, „sikeres akarok lenni”. Tűzd ki pontosan: „2026 decemberére Gold akarok lenni, X összegű passzív jövedelemmel.” Ha nincs tisztánlátás, a csapatod sem tudja, kit kövessen.

2. ACTION (Cselekvés) – A Varázslat a Munkában van

A vízió cselekvés nélkül csak álmodozás. Sandro elismerte, hogy a hibái ellenére a masszív cselekvés volt az, ami mindig átlendítette a holtponton.

  • 4Life Tanulság: A Transfer Factor a világ legjobb terméke, de a doboz nem beszél helyetted. A „Action” azt jelenti, hogy felveszed a telefont, megtartod a bemutatót, és ott vagy az eseményeken. A hibázás nem baj – a passzivitás a baj.

3. MENTORSHIP (Mentorálás) – A Tudás Átadása

Itt kezdődik a duplázás titka. Ahhoz, hogy 100 ezerről 200 ezerre ugorjon, Sandro nem több követőt gyűjtött, hanem vezetőket nevelt.

  • 4Life Tanulság: Ne csak „szponzorálj”. Mentorálj! Keresd meg a csapatodban azt a 3-4 embert, aki éhes a sikerre, és add át nekik minden tudásodat. Ha ők sikeresek lesznek, a te üzleted is duplázódik.

4. LEADERSHIP (Vezetés) – Példamutatás

A vezetés nem pozíció, hanem viselkedés. Sandro kiemelte, hogy a nagy ugrások akkor jöttek, amikor ő maga változott meg vezetőként.

  • 4Life Tanulság: A csapatod sosem fog gyorsabban futni, mint te. Ha te sétálsz, ők megállnak. Ha te futsz, ők sétálnak. Ha te repülsz, ők futni fognak. Legyél te a katalizátor!

5. LEGACY (Örökség) – A Végjáték

Miért csináljuk ezt az egészet? Nem csak a pénzért. Sandro a „Legacy”, azaz az örökség fontosságáról beszélt. Olyan rendszert építeni, ami túléli őt.

  • 4Life Tanulság: A 4Life stabilitása (saját gyártás, tudományos háttér) tökéletes alap az örökségépítésre. Amit ma építesz, az a gyerekeidnek és az unokáidnak termel majd passzív jövedelmet. Ez a valódi motiváció.

Személyes megjegyzés: Sandro története bizonyítja, hogy nem kell tökéletesnek lenned ahhoz, hogy gazdag legyél. Lehetsz tele hibákkal, lehetsz bizonytalan az elején. De ha van Tisztánlátásod, és hajlandó vagy Cselekedni, a határ a csillagos ég.

Te készen állsz a duplázásra?

Az Introvertált Milliárdos Titka: Hogyan adj el „nyomulás” nélkül? (Russell Brunson Stratégia)

Sokan azért félnek belevágni a 4Life üzletbe, mert azt hiszik, „született értékesítőnek” kell lenniük, aki bárkit lebeszél a lábáról. Russell Brunson, a ClickFunnels alapítója a GoPro színpadán lerombolta ezt a tévhitet.

A kivetítőn egy sokkoló mondat állt: „I’m An Extreme Introvert” (Extrém Introvertált vagyok). Mégis, dollármilliárdos forgalmat generált online. Hogyan? Úgy, hogy az Egy-az-Egyhez (One-on-One) eladás helyett az Egy-a-Sokhoz (One-to-Many) modellre váltott , és a pszichológiát hívta segítségül.

Íme a 3 lecke, amit Brunson tanított nekünk, és amit azonnal beépíthetsz a 4Life üzletedbe:

1. A 3 Értékesítési Szint – Te melyiken állsz?

Brunson bemutatta az evolúciót, amin minden hálózatépítőnek át kell mennie :

  • 1. Szint: One-on-One Selling (Egy-az-Egyhez): Ez a klasszikus „kávéházi találkozó”. Működik, de lassú. Csak az „Ajánlatod” (Offer) van .

  • 2. Szint: One-to-Many Selling (Egy-a-Sokhoz): Webinárok, Zoom hívások, Élő videók. Itt már belép a „Közönség” (Audience) ereje .

  • 3. Szint: Sales Funnels (Értékesítési Tölcsérek): Ez a profik szintje. Itt az Ajánlat és a Közönség mellé bejön az AUTOMATIZÁCIÓ .

A módszer alkalmazása a 4Life üzletben: Nem kell technikai zseninek lenned. A „tölcsér” lehet egy egyszerű folyamat: Egy figyelemfelkeltő poszt -> Egy link egy videóra (ami elmagyarázza a Transfer Factort helyetted) -> Utókövetés. Így a rendszer szűri az embereket, nem te fáradsz el a „nem”-ekben. Ehhez nagyszerű eszközünk van a Duplify.

2. Győzd le a „Gyíkagyat” – A Pszichológiai Akadály

Miért mondanak nemet az emberek? Brunson szerint nem a termékkel van bajuk, hanem a félelemmel.

  • A „Lizard Brain” (Gyíkagy/Primitív elme): Ez a félelem központja. Abszolútumokban beszél, és csak a túlélésre játszik . Ha „szakmai halandzsával” (Techno Babble) támadsz (pl. molekulák, összetevők), a gyíkagy blokkol.

  • Az „Elefánt” (Tudatalatti): Őt kell megnyerned! Az elefánt nem érti a logikát, ő a Történetekből (Stories) ért .

A célod: „Megnyugtatni a gyíkot, és vezetni az elefántot” . Ne tényekkel bombázd a jelöltet, hanem érzelmekre ható történetekkel!

3. Az „Epiphany Bridge” (Megvilágosodás Hídja)

Ez volt a legfontosabb technika. Ha valakinek Téves Hiedelmei (False Belief Patterns) vannak (pl. „Az MLM átverés”, „A vitaminok nem működnek”), azt vitával nem tudod megváltoztatni .

A megoldás a Hídépítés Történettel . Ahogy Brunson mondta: „If My Story Trumps His, He Changes His Belief Patterns” (Ha az én történetem felülírja az övét, megváltozik a hiedelme).

Hogyan használd a 4Life-ban? Ha valaki azt mondja: „Ez túl drága” , ne kezdj el a napi költséggel számolgatni (logika). Mesélj el egy történetet! „Én is pontosan így éreztem. Azt hittem, luxus. De aztán kiszámoltam, mennyit költöttem betegszabadságra és gyógyszerekre, amikor nem volt erős az immunrendszerem. Rájöttem, hogy nem a termék a drága, hanem a betegség. Amikor ezt megértettem (Ah-Ha pillanat) , minden megváltozott.”

Összegzés: A rendszer dolgozzon, ne te!

Russell Brunson megmutatta, hogy az online világban nem a leghangosabb nyer, hanem az, akinek a legjobb története és a legjobb rendszere van. A 4Life üzletedet nem „eladásokra”, hanem „megvilágosodásokra” kell építened.

Záró gondolat: Kezdj el beszélni!

A nap legfontosabb üzenete a kivetítőn ez volt: „HELLO”. Minden üzlet egy köszönéssel kezdődik. A stratégiák mit sem érnek, ha nem nyitod ki a szád.

A GoPro 2025 megmutatta az irányt: Legyél független vezető, használd az eszközöket a saját hangod helyett, és merj nagyot álmodni. Te készen állsz a következő szintre?